Pieteikties uz servisu
INTELIĢENTĀ BALANSĒŠANA
Jebkura riteņu balansējamā iekārta spēj fiksēt un, līdz ar to arī novērst iespējamo riteņa vibrāciju bez slodzes. Inteliģentā balansēšanas iekārta, kuru paši radītāji nodēvējuši par „HUNTER GSP9700”, riteni diagnosticē ar reālai dzīvei tuvu atbilstošu slodzi. Speciāls mehānisms imitē riepas mijiedarbību ar asfaltu – 635 kilogrammu lielu svaru, līdz ar to ir iespēja precīzi konstatēt un novērst vibrācijas iespējas līdz pat miligrama precizitātei. Turklāt, lai rezultāts būtu vēl precīzāks, ritenis tiek stiprināts balansējamā iekārtā ne tikai uz speciāli tam paredzētā konusa, bet arī uz katram modelim atbilstošajām skrūvju vietām.
Kā jau visam šajā pasaulē, arī „HUNTER GSP9700” ir zināmi iespēju ierobežojumi – riteņa izmērs. Ierīce bez problēmām tiks galā ar riteņiem līdz divdesmit sešu collu izmēram.
„HUNTER GSP9700” ir laba izeja arī šajā situācijā.
Diagnosticējot visus četrus riteņus balansējamā ierīcē ar speciālas datorprogrammas palīdzību, iespējams noskaidrot kādā secībā riteņi izvietojami, lai automobili „nevilktu” pa labi vai pa kreisi, bet „ietu” taisni. Šī programma konstatē katra riteņa nodiluma īpatnības un tad veic aprēķinu, lai kompensētu un līdzsvarotu nodilušās virsmas pretspēku. Tādējādi katram ritenim tiek piestiprināta plāksnīte ar informāciju, kur meistaram konkrētais ritenis jāskrūvē.
Pilnīgi iespējams, ka riepas, kuru nebūtiskais sānu nodilums ikdienā traucē just pilnu braukšanas komfortu, bez bēdu, vēl kalpos un kalpos, radot stabilitātes un drošības izjūtas.
Unikālo automašīnu riteņu balansēšanas ierīci par labu esam novērtējuši ne viens vien autobraucējs visā pasaulē. Pilnīgi noteikti, ka šāda veida riteņu diagnostika ir neaizstājama tiem, kas ik pa brīdim spēkiem mērojas trasē. Par ierīces efektivitāti liecina arī tas fakts, ka konkrēti šim „aparātam” par godu radīta interneta mājas lapa www.gsp9700.com, kur jebkurš interesents var gūt maksimāli daudz informācijas par šīs ierīces iespējām un spējām. Savukārt jūs varat SIA „AUTOPLUS” servisā par to visu pārliecināties paši.
Orientējošs darba veikšanas laiks | Standarta cena | Cena ar Auto Plus atlaižu karti | |
1 darba stundas cena ar PVN | 44,88 | 39,00 | |
Regulārā apkope | |||
Eļļas un filtra maiņa dzinējā | 0,6-0,8 | 27,50-36,70 | 23,50-31,20 |
Lukturu regulēšana | no 0,3 | no 13,76 | no 11,70 |
Tehnisko šķidrumu maiņa | no 0,5 | no 22,94 | no 19,50 |
Diagnostika | |||
Automašīnas vadības sistēmu datordiagnostika | no 0,7 | no 32,12 | no 27,30 |
Ritošās daļas diagnostika | no 0,4 | no 18,35 | no 15,60 |
Bremžu stends | 0,3 | 13,76 | 11,70 |
Amortizatoru pārbaudes stends | 0,4 | 18,35 | 15,60 |
Ritošās daļas remonts | |||
Priekšējā amortizatora maiņa | no 1 | no 45,88 | no 39 |
Priekšējās atsperes maiņa | no 1 | no 45,88 | no 39 |
Aizmugurējā amortizatora maiņa | no 0,4 | no 18,35 | no 15,60 |
Aizmugurējās atsperes maiņa | no 0,5 | no 22,94 | no 19,50 |
Pusass šarnīra maiņa | no 1 | no 45,88 | no 39 |
Lodbalsta maiņa | no 0,8 | no 36,70 | no 31,20 |
Stūres šarnīra maiņa | no 0,5 | no 22,94 | no 19,50 |
Riteņu ģeometrijas regulēšana | no 1 | no 45,88 | no 39 |
Bremžu sistēmas remonts | |||
Priekšējo vai aizmugurējo bremžu kluču maiņa | 1 | 45,88 | 39 |
Priekšējo vai aizmugurējo bremžu disku maiņa | no 1,5 | no 68,82 | no 58,50 |
Bremžu loku vai stāvbremzes loku maiņa | no 1,5 | no 68,82 | no 58,50 |
Riepu serviss | |||
4 riepu montēšana+balansēšana 13-15 collas | no 0,8 | no 36,70 | no 31,20 |
4 riepu montēšana+balansēšana 16-17 collas | no 1 | no 45,88 | no 39 |
4 riepu montēšana+balansēšana 18-19 collas | no 1,4 | no 64,23 | no 54,60 |
4 riepu montēšana+balansēšana 20-21 collas | no 1,7 | no 78 | no 66,30 |
Inteliģentā balansēšana papildus maiņai | no 0,5 | no 22,94 | no 19,50 |
Inteliģentā balansēšana | no 1 | no 45,88 | no 39 |
4 riepu uzglabāšana uz sezonu vieglā automašīna | 25 | 20 | |
4 riepu uzglabāšana uz sezonu vieglā automašīna ar diskiem no 18 collām | 40 | 30 | |
Riepu komplekta uzglabāšana uz sezonu SUV+busi | 40 | 30 |